Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Tuesday, November 30, 2010

Cerita Disebalik Blog Aku Part 4

Kembali lagi dengan part 4 cerita disebalik blog aku, kali nie aku nak cerita pasal blog
aku yang lain plak seperti kat bawah nie.

Kebanyakan blog yang aku buat dulu2 tu semuanya khas untuk Adsense, kiranya nak menjana
pendapatan melalui adsense laa..kui kui kui

Adsense lagi.. kata kalau semua blog dapat traffic tinggi mau kaya aku dalam 3 bulan..hahahah
kaya..kaya.. kaya.... pakcik kayoooo... Itu kalau traffic banyak laa tapi hakikatnya tak macam tu
angan angan mat jenin ja nie...

kali ini blog nie gabungan Adsense dan Amazon. maih aku cerita sket... lnik blog seperti di bawah..ahaks

Blog Shopping Online :- http://www.powerbro.com/shop

blog nie sebenarnya untuk test ja nie.. sebab aku ader beli satu produk ebook Teknik Amazon dan
blog nie telah di setup oleh penulis Teknik Amazon tu sebab aku layak untuk mendapat 1 blog
khas untuk Amazon.

Blog nie aku set kan auto dengan hanya masukkan keyword sahaja sistem akan automatik akan memasuk
produk mengikut keyword yang kita berikan tu. tiap2 hari akan ada produk baru. Buat masa sekarang nie
aku kurang beri tumpuan kat blog nie, nanti ada masa nak reseach lain untuk blog nie nak setup bagi
cantik sket.

Blog nie wat masa nie tak memberi apa2 pendapatan untuk dalam erti kata lain belum boleh makan jasa lagi
neh...hanya tuannya saja yang beri makan kat dia tiap tahun untuk bayar hosting nak bagi hidup..ahaks


Okey la sampai di sini dulu ya.. nanti aku cerita pasai blog-blog aku yang lain
pulak. Jangan lupa tunggu entry aku yang seterusnya

" Cerita Disebalik Blog Aku Part 5 Akhir "

gambar nie tak ada kena mengena dengan cerita di atas- hanya hiasan sahaja...
jangan Maree.. arrr..


Cau cin cau...




online counter

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.