Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Sunday, November 21, 2010

Churpchurp dah bagi assignment

Kelmarin aku buka email nak tinjau kot-kot ader email reward ada masuk kedalam mail box aku dan sambil nak delete email-email yang tak berkenan nak baca tu.

Dan jeng..jeng..jenggggg aku terima satu email dari Churpchurp kata aku ader satu Assignment yang perlu di siapkan, wow inilah kerja yang ditunggu-tunggu tu akhirnya masuk jugak ke mail box aku... yahoooooooo


Aku ambil masa 1 hari untuk memikirkan macam mana aku nak buat twitt dengan keyword yang depa sertakan tu puas aku pikir masa tidur kupusing kiri kanan nun lazi tompok tompok esok pagi baru dapat idea... ahaks (lama tu).

Bila bangun jer solat subuh dulu laa... bila selesai semua baru aku buka laptop aku untuk buat assignment churpchurp tu dan alhamdulillah segalanya berjalan dengan lancar cuma tunggu approval saja.. kalau ader rezeki aku kat situ maka approve la twitt aku tu ( Aaaammmmiiiiinnnnnn 6 harkat ), kalau tak ader rezeki kena tunggu la lain assignment dari Churpchurp laaa jawabnya.... ahaks 

Aku harap ini adalah titik permulaan bagi aku untuk menambahkan lagi satu cabang  menjana pendapatan melalui internet. macam kata Maher Zain laaa "Insyaallah!! you find the way".



online counter
====== IKLAN AKU =================

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.