Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Friday, November 19, 2010

Hadiah untuk yang mendapat keputusan yang baik ...

Cuti sekolah dan bermula , anak2 mula la sibuk wat planing nak wat apa musim cuti panjang nie, ada yang nak balik kampung ,bagi yang dok kat bandar,pekan maupun bandaraya mula plan nak antar anak bercuti di kampung bagi depa release stress sket masa belajar hari tu

Pada peperiksaan penggal yang lepas anak aku berjaya mendapat keputusan yang agak baik dan dia jugak telah dinaikkan ke kelas yang lebih baik ( kelas 1 ) untuk musim persekolahan tahun hadapan, seperti yang aku janjikan kepada semua anak2 aku kalau depa mendapat keputusan yang baik akan di beri hadiah ( Hadiah boleh pilih sendiri )

Dan anak aku yang satu nie dia pilih hadiah ini

Kereta kawalan jauh Flas and Dash alaaa yang dok tayang kat TV tu, mau berejam jugak aku tunggu anak aku pilih benda alah nie.


Rega dia pun boleh tahan la jugak tak la mahal sangat ( tak la sampai ratus ratusan ringgit ) janji anak aku nie dia puas hati dah dapat apa yang dia nak...


Aku harap dengan pemberian hadiah nie dapat memotivasikan mereka untuk mendapat keputusan yang lebih cermerlang lagi di tahun hadapan Insyaalah....




online counter
====== IKLAN AKU =================

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.