Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Wednesday, November 3, 2010

Jalan Jalan Malam Minggu

Kadang kadang bila mai rasa boring tak tau nak buat apa dok rumah dan nak wat post kat blogpun idea kering aku angkat satu keluarga aku pergi  jalan2 cari makan makan angin kat sambil tengok orang meniaga kat tepi jalan, nampak meriah jer aku tengok depa meniaga (happening giler wa cakap luuu..)

sambil lepak kat tepi pantai dan pekena Lok Lok (Org Kita punya) ermm sedap dan pedas sket fuhh sambil di pukul angin agak kencang la jugak malam tu ( bukan takat sepoi2 bahasa lagi dah) sejuk sampai ke tulang.

banyak jugak yang dapat aku tengok depa meniaga kat tepi jalan tu gerai jual makanan dah mesti ada la kira mcm wajib la ,ada jual baju, minyak urut wangi, jual wau, jual mainan,jual kasut (croc) uiks... macam2 ada laa, kalau bawa banyak duit mau borong sakan laa.

Ada diantara depa nie meniaga secara sambilan dan ada juga yang meniaga secara fulltime (siang kat tempat lein laa) kat sini meriah pada malam sabtu dan malam ahad jer laa , malam2 yang lein orang kija..hahahaha, dalam banyak peniaga kat sini ader sorang penjual tu tinggal kat umah aku, kira ok jugak la kot perniagaan dia nie siap boleh bayar bulanan keta baru lagi.. huhhuuhuhu , aku jer yang masih setia dengan kereta buruk aku tu.. ekonomani la katakan... :)

Tapi yang penting aku tengah berusaha untuk memajukan diri aku dalam dunia blogging nie dan dunia internet aku... insyaallah akan berjaya satu hari nanti ( dapat tukar keta baru... heheheh ).



Hayatilah lagu Insyaallah dari Maher Zain....


online counter
====== IKLAN AKU =================

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.