Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Wednesday, November 3, 2010

Laptop Rosak Hantar Masuk Wad

Baru2 nie laptop rosak dan perlu dihantar repair pastu laptop aku dinasihatkan  masuk wad , mau terkulat kulat aku di buatnya bila aku pi bawa check laptop aku tuan kedai tu cakap mainboard laptop aku rosak uiks sedangkan mainboard nie aku baru jer tukar mahal siut mainboard untuk laptop jenis nie RM 680.00 kata tokey kedai tu yang sakitnya tu bila cukup jer 3 bulan laptop aku buat hal pulak sakit balik dan hantar balik kat kedai tu nasib bain tokey kedai tu kata dia settle semua sebab masih ada gerenti.. fuhhh selamat duit aku.. hehehehe

Kalau tidak mau ranap duit simpanan terdesak aku untuk wat tukar mainboard tu tokey kedai tu cama charge aku RM50 jer untuk wat service.. legaaaa,

Cuba tengok gambaq kat sebelah tu itu la model laptop aku yang aku guna sekarang nie (recond punya laptop) .Laptop nie kalau baru punya mahal siot, aku beli yang recond jer murah la sket.

Tapi apa2 pun aku suka laptop nie sebab dia punya skrinnya kalau tengok dari tepi pun nampak macam kita tengok di depan masih jelas :) tak macam sesetengah laptop kalau tengok dari sebelah tepi nakpak gelap jer gambar tu ye tak.



Tapi tudia laa laptop nie berskrin 15" besar tu dan agak berat jugak kalau galas lama2 mau reban bahu di buatnya..hahahahah... nie la cerita aku untuk kali ini sementara aku dok tunggu idea dok terjun masuk ke kepala aku untuk wat post2 yang lein nanti.




online counter====== IKLAN AKU =================

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.