Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Wednesday, December 22, 2010

Abang Kuat !!! Abang Kuat !!! Abang Hebat Jugaaa...

Hari nie aku bercadang nak mengupdatekan website dengan hosting berbayar sulong aku tu...sebab tadi masa kat opis aku dah wat sedikit kemaskini dan masih banyak lagi yang belum siap huhuhuhuh.. ye la wat kita tu masa taim rehat dan sedikit pada masa internet kat opis aku tu jadi sangat lambat dan membuatkan aku boring nak tunggu masa loading, jadi aku buatla sedikit kerja2 offline neh...income partime tuhhh..

" www.powerbro.com "

Website jana duit secara partime.. huhhuuu bukan dengan Nuffnang dan Churpchurp jer aku wat duit.. kira macam tong sampah plak aku neh.. nak yang masyuk jer..ye la yang masuk jer laa.. sapa nak yang keluar jer... lama2 kering la poket asyik keluar jer takder yang masuk2.. partime meniaga barang ni kira masyuknya ok la jugak boleh lepas la duit minyak dan makan Mc Donald sekali sekala...hehehehe sekali sekala jer laaa bukan selalu.. kalau duit minyak tu kira selalu laa... sebut pasal duit minyak.. sekarang nie korang tahu harga minyak ron95 (yang aku selalu beli ) dah  naik 5 sen jadi rm1.90 seliter.

Dah terlanjur cerita pasal update website jualan aku kat blog nie aku rasa tak la salah kalau aku promot sekali produk yang ader kat website tu di lain n3 nanti.. ahaks... aku oun nak menyelam sambil teguk air bergelen-gelen la jugak..ahaks.

OK kalau macam tu kepada rakan-rakan blogger sekalian... MARI !!! MARI !!! .. mari tengok produk yang ader kat website tu...lelaki,perempuan semua boleh masuk janji mesti yang berumur 18 tahun ke atas.. ahaks bagi yang dah berkahwin lagi2 la aku sarankan korang masuk... Barang Baik tu...




online counter

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.