Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Tuesday, December 7, 2010

Jejak Kasih 07 Dec 2010

Hari ni merupakan satu hari yang agak penuh bermakna la jugak kerana aku membuat aktiviti jejak kasih kepada kawan-kawan blogger yang singgah,melawat,menjenguk,membaca blog aku neh, bukan macam Jejak Kasih kat TV3 tu..ahaks

Jadi apa bila aku sampai jer kat umah tadi selapas balik dari shopping baju sekolah anak aku rehat sebentar lapas buka komputer aku neh dan masuk kat blog aku  yang tak berapa blues tu untuk lihat jejak-jejak kawan blogger yang masuk untuk aku buat kunjungan balas sambil tengok apa yang ada entry baru yang boleh aku baca.

credit pada tuan punya gambar

Teropong punya teropong kat CBOX aku tadi ermm banyak juga aku nak kena kunjung balas nie.. tapi tak pa aku ada banyak masa untuk itu..ahaks.. lagi ramai lagi bagus .

Teropong yang aku guna kecik jer tak la sebesar yang kat bawah nie... hahahahah jenuh la nak pikul nanti..

Credit pada Wong168.wordpress untuk gambar neh

Sambail wat kunjungan balas aku juga ada polo memolo balik depa punya blog jugak untuk memanjangkan lagi tali sillatulrahim sesama rakan blogger..fuhhh bukan nak kata laa blog-blog depa semua hebat-hebat belaka dengan gaya dan thame yang bagus-bagus belaka.. jeles aku tengok ..hahahaha.

Apa2 pun TQ semua kepada blogger yang mai kat sini harap2 korang akan terus datang sini lagi... lagi ramai lagi bagus.. baru traffic aku nak mencanak..hahahahaha.




online counter

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.