Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Thursday, January 13, 2011

Bolasepak Malaysia Rank ke 142 Dunia !!!

photo ikhlas dari cyberberitasukanterkini.blogspot.com



Tadi masa aku drive nak ambil anak aku kat sekolah KAFA aku terdengan satu berita yang kiranya agak bagus jugak untuk didengar laa.. ia mengenai ranking bolasepak Malaysia di dunia telah pun naik sedikit dari rank ke 144 ke 142, kalau betul berita neh.. Syabas di ucapkan kepada pasukan bolasepak kebangsaan kita tu.Itu pun kalau penyampai berita radio tu yang cakap, kalau betul bagus laa..

Ini adalah ekoran kejayaan pasukan kebangsaan kita menjuarai piala Suzuki yang baru baru ini. Diharap pasukan kebangsaan kita dapat mempertingkatkan lagi mutu permainan dan menaikan lagi nama Bolasepak Malaysia di mata dunia di masa akan datang.

photo ikhsan dari 2.bp.blogspot.com

Rank bolasepak nagara kita dah naik... tapi rank blog aku neh yang masih tak naik-naik lagi..muahahahahah
aku sendiri pun dah lupa macam mana nak tengok rank blog kita neh... sapa tahu boleh Tolong Ingatkan Aku.. ahaks.. macam tajuk lagu Ana Raffali aiihhhh...



online counter

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.