Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Monday, January 31, 2011

Pasal Wat Post Entry Untuk Blog

" Gambar dari flickr.com "


Kali ini aku tak ader apa2 nak cerita untuk korang cuma tadi bila aku wat blogwalking kat rakan-rakan blog yang datang melawat blog aku dua tiga hari lepas baru malam neh (30 Jan) barulah aku berkesempatan untuk wat blogwalking ke blog rakan-rakan blogger yang datang melawat blog aku dan meninggalkan tapak kaki mereka..heheheheh.

Banyak jugak la aku lawat blog malam neh, yang mana aku ader jugak membelek belek entry depa, kalau ada yang menarik minat aku membacanya pasti aku akan meninggalkan komen dan jejak tapak kaki aku kat blog depa tu, kalau aku tak membaca entry aku juga mininggalkan jejak tapak kaki aku kat blog depa jugak tapi kat Cbox atau apa2 box yang boleh aku tinggalkan jejak tapak kaki aku..hehehehe.

Tadi ader aku baca cerpen (macam blues untuk aku jer..), cerita pasal kenser, blog innovator cerita pasal Mesir huru hara, pasal promosi Thaipusam pun ader, yang terbaek entry pasal skim cepat kaya banyak info ada kat situ.Pendek kata macam macam ada... itu pendek yang kata, kalau panjang yang kata mau 3000 patah perkattan aku cerita dalam entry aku kali ini. heheheheh

Dalam erti kata lain dapat jugak aku wat entry terbaru dalam blog aku kali ini ..heheheheh maklumlah aku nie memanjang kekeringan idea, kalau ader idea pun datang kejap pastu ilang macam chipsmore plak idea aku neh.. tu yang haru biru nie..

" gambar dari flickr.com "

Ini idea yang datang secara tiba-tiba, sebelum dia hilang aku terus jer wat entry dah ini lah hasilnya.. sekian



online counter

1 comment:

  1. huhu, peja dah ade post entry terbaru tau... sila jenguk ye :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.