Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Saturday, March 12, 2011

Digi Oh Digi Lagi !!!



Kalau korang ader baca entry aku yang lepas pasal Digi kali ni pun pasal Digi jugak, walaupun mamat kuning nie dan menyerikan dunia internet sekarang nie tapi aku rasa banyak juga orang taj tau kelebihan mamat kuning neh, tapi  masalahnya ku tak pandai nak terangkan dengan lebih lanjut pasal mamat kuning neh.. sebab aku sekarang nie pun guna mamat biru muahahahahaha..

tengok saja gambar kat atas tu.. rasa2 best tak tawaran mamat kuning tu, mesti la best kan sbab ader 3x dan 5x tu nak tau apa yang 3x dan 5x tu lawat sini ... klik sini.


tengok tu hadiah yang boleh korang menang.. huhuu macam2 kan rugila kalau tak try..


Tu la aku kata mamat kuning nie pun macam-macam adaaaaaa!!! bukan setakat Astro jer yang macam-macam ada..huhuhuuhu

" Digi 3G "


" Digi Internet Prepaid "


" Digi Wifi "


Kadang-kadang hanya gambar saja yang boleh menerangkan segala-galanya huhuuuhuh bagi orang yang tak pandai nak mengator ayat pada entry macam aku neh...  aku hanyak dapat hidangkan nasi ayam gambar iklan Digi jer...




online counter
 Sedang Usyar jer !!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.