Sosial Sharing


NAK TERIMA DUIT SECARA ONLINE MUDAH DAN CEPAT DAPATKAN AKAUN PAYPAL ANDA SEKARANG !!! Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

 Sedang Usyar jer !!!



Wednesday, November 16, 2011

Perlawanan Bolasepak Barcelona lawan Real Madrid

Kalau kat rumah aku aku main game bolasepak PES nie guna PS2 jer, tapi video kat bawah nie guna PS3 kualiti gambar lebih baik dari PS2, aku rasa main pun lagi best ye tak?


Video iksan dari marioflipao1990 credit untuk dia

Permainan nie boleh menghilangkan stress bagi aku laa, bila tension sangat aku akan buka main game bolasepak nie. Tapi Solat jangan lupa pulak no... (nasihat untuk diri sendiri dan juga pembaca yang main game PS2 dan PS3 )

Permainan yang mengasyikkan.. kadang2 boleh main sampai 5 - 6 sehari..hohohoho, sapai orang rumah pun warning nak rabut semua wayar kuar dan simpan konsol nie...




online counter
 Sedang Usyar jer !!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.

Inilah Yang Mesti Anda Tengok..!!!

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
Maklumat lanjut layari:
Sila klik gambar di atas tu.

========== Iklan Lain =============

MEN!!! MEN !!! MEN !!!.